niedziela, 14 czerwca 2020

Fundacja Molosy Adopcje zamęczyła 20 owiec i kóz



Strasznie mi przykro, że bandycka fundacja Molosy Adopcje polująca na cudze mienie doprowadziła do zamęczenia i zagłodzenia moich 20 owieczek. Obawiam się, że ofiar może być więcej. Dlatego muszę je jak najszybciej odzyskać, zanim dojdzie do większej liczby zgonów. Ci ludzie nie dbają o moje owce, dlatego takie ogromne ilości im padło w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Dla nich ta kradzież to tylko łatwy sposób pozyskania cudzego mienia - bez pracy, bez wysiłku, bez kosztów.

Sam ich niehumanitarny transport przyczynił się do 2-3 padnięć w wyniku stratowania zwierzątek zduszonych w ciasnym tunelu przyczepki konnej.

Moje kochane owieczki ukradzione przez bandytów bez sumienia :(((
Takie piękne stado wyhodowałam i wszystko mi zmarnowali :(((




Te przepisy skonstruowane tak, że cwaniakom kradzież cudzego mienia uchodzi płazem, świadczą bardzo źle o ustawodawcy, o Sejmie.

Czy posłowie na prawdę są aż tak ślepi i głusi, że nie widzą ile się krzywdy w Polsce hodowcom i ich zwierzętom dzieje? 😕😕😕

Moje owce podobno wpadły w apatię po ich porwaniu i nic nie chciały jeść przez pierwsze dnie. 😟😟😟

Co się działo podczas tego kolczykowania, że aż dwie kolejne owce uśmiercili??? Musiały być przerażone i spanikowane. Obcy ludzie je łapali i kaleczyli, kaleczyli im ich uszy. 😟😟😟


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konie i owce na podwórku i siedlisku 2 maja 2018 (2.05.2018)

https://youtu.be/RfoicN-PPR8 W państwie mamy komunę bis. Nie ma ani prawa, ani sprawiedliwości, ani uczciwości urzędników o gigantyczn...